onsdag, februari 14, 2007

Jaha då hade man köpt en 3:a

-
Gå in på Erik Olsson och se.

Mäster Danielsgatan 4, 1 vån.

Muy Bien. Samma förening som jag bor i nu men på andra sidan gården. Nära att flytta, tänkte på er alla som nu istället kan få tid att hjälpa mig måla och ni vet kanske bära bara en liten bit...

Inflytt redan den 15 mars.

Idag togs det även kort på min nuvarande. Kommer upp på Bolagets hemsida imorgon. Hemnet och Bovision på fredag och Sydsvenskan på söndag.

Tjo flöjt vilken valentine.

6 kommentarer:

Unknown sa...

jättefin - och inga bögar i vägen

jag gör tummen upp

emma d sa...

Grattis till lgh!

klenin sa...

GRATTIS, grymt ju! Har undrat hur det går för er med allt kikande och rekande.

När det gäller Cissis lägenhet så... har hon väl mitt nummer?

Betty sa...

Koolt, skönt att vi förblir grannar. Och fint att få Cissi i hoodsen. Ser fram emot att måla!

Ser ut som en mkt trevlig lght som kommer passa er som handen i handsken.

Erik sa...

Sjysst! GRATTIS! Grymt, då kan vi spontanfika på Mys igen! Trevligt bo ser det ut som.

klenin sa...

Jag är faktiskt lite ledsen för att ni inte kommer bo tvärs över gatan längre... Det var så fint att vi båda hade närmast till Mockasin.

Ser fram emot att spana in din lägenhet på nätet faktiskt, men den är inte utlagd ännu (såklart). Lycka till med försäljningen, hoppas det kommer nån tät typ och trissar upp priset sjukt mycket!