söndag, februari 25, 2007

PK Inc

Eftersom vi är så pass lysande i grupp som vi faktiskt är, så har jag funderat vidare lite på det här med att starta ett gemensamt företag. Vi har några gånger nuddat vid ämnet för att sedan snabbt gå vidare när första svårighet närmat sig.


Jag vill dock inte släppa tanken helt. Tror vi skulle kunna erbjuda världen något unikt och spännande. Våra gemensamma kunskaper måste, på vilket sätt vet jag inte, kunna vara till gagn för så många fler än bara oss själva.


Och jag tror det finns pengar att tjäna!


Alltså både uppmanar och utmanar jag er till lite brainstorming. Vad skulle just DU vilja se PK Inc. (arbetsnamn, var inte rädd för att komma med mer kreativa förslag) utvecklas mot? Vilka visioner och målstrategier vill du att vår eventuella företagspresentation ska innehålla? Och kanske viktigast av allt; hur ska loggan se ut?


Och en annan sak, vad är det här för bok?

1 kommentar:

Unknown sa...

Pengar på vår egen storhet - jag gillar det