söndag, december 17, 2006

NYÅR


Signa up för nyår. Det blir middag hemma hos mig. I år kör vi rest.käk till huvudrätt så det är viktigt att vi vet hur många vi blir. Vilka är klara?

Mr J
Jag
Elin
Helena
osv

fyll på. Återkommer imorgon med info när senast OSA är (och meny).

Det finns eventuellt bud på att dra till CPHG på fest...kanske kan locka. Vi kan ju se. Skriv upp antal nu.

Puss.

Edit: Senaste OSA blir på fredag den 22 dec. kl. 15:00.

Meny; hummer, nigiri och maki (ifrån Musashi) och sen gör vi förrätten och efterrätten.
Dryck får man fixa på egen hand eller så går vi ihop om det också. Det kan vi bestämma framöver.

9 kommentarer:

klenin sa...

Sååå bra Betty! Sign me up!

Unknown sa...

ja, jag ska ju inte signa upp för nyår. tänkte mer kolla om planerna för veckan? Vad finns?

Betty sa...

Peter kommer

emma d sa...

Jajamen, jag dyker upp!

Charlie sa...

Jag har hört att champagne passar till allt. Där har ni ett dryckestips...

Boogie sa...

boggie + 2 blir det på middagen.

nyår för fan

Unknown sa...

det blir nog helhomonmiddag med final i cphg på natten för mig

men men men - jag är så kluven, som en åsna mellan två höstackar...

vi kanske kan ses senare på kvällen, för ni skall på fest senare?

Betty sa...

Ahhhhh! Du måste fira nyår med mig!! Det är ju en tradition som inte kan brytas! Åh....snälla söta du...

klenin sa...

Inget nyårsshake utan Jake the Break! Kom igen, jag vill verkligen ha dig med...

Tyvärr meddelar Dallas att han, Peder och Tobbe kommer gå på en annan middag som de hade lovat bort sig på innan - och nu verkar den alltså bli av. Men vi kanske stämmer upp även med dem under kvällen, vem vet? The sky is the limit!