måndag, december 18, 2006

Veckan

När jag och Betty pluggade i Skottland tog vi bla en skitdålig kurs i webbdesign. Där fick vi lära oss vikten av att mail etc har en rubrik som speglar det aktuella innehållet i den efterföljande texten. Så jag lyfter Annas nyårsinlägg hit, helt enkelt. Redaktörsmaterial, that's me!

För övrigt fick jag betyg B på webbkursen, medan Betty fick nöja sig med ett C. Trots att vi gjorde EXAKT lika fula sajter. Så kan det gå.

Min vecka blir lätt asocial; tänkte träna och fixa en grej på Mobilia imorgon, MKV har middag för mig på onsdag, torsdag vigs åt det sista julfixet (de där tofflorna blir liksom aldrig klara!) och på fredag kommer mamma med sin fransos. Sen är det jul med familjen tills jag börjar jobba igen i mellandagarna. Och nånstans där ska jag försöka bli faster också, men det lär ju inte ta just min tid eller kraft.

2 kommentarer:

Betty sa...

Än idag undrar jag exakt VARFÖR jag fick sämre betyg för EXAKT samma arbete...förutom att jag lämnade in typ 5 min. efter dig...kanske var det.

Min vecka består av födelsedagsbjudning imorgon, onsdag = förhoppningsvis tvättid. Torsdag ska jag fika med Elin på eftermiddagen och sen drar jag. En tight vecka verkar det som mao.

Unknown sa...

jaja. Ville mest se om det var något inplanerat. Känner mig lätt ascocial just nu och vet därför inte om jag missar något. Själv ska vi ha personalavslutning på torsdag mellan 17-19 på Harrys, sedan är det ledigt. Så därför ville jag kolla om det var något inbokat där på kvällen.
På fredag smäller det med middag och utgång på stortorget i Lund med Martina, Hannah, Hillevi och Kitty. Det ni! Det kan bli sjöslag!