söndag, december 03, 2006

Tajming

Det känns så bra när dammsugaren går sönder, speciellt såhär i snart-juletider. Och när hela min lägenhet är täckt i fint slipdamm och målarfärgsflagor. Som en bonus ligger det även decilitervis med salt på golv och möbler sen jag och Puffen med gemensamma krafter lyckades spilla rödvin på min soffa, fåtöljen, mitt linne, Ps skjorta, en kudde och mina jeans. Det låter ju som att det var både fest och annat lurt på gång, men nädå. Allt är bara damm damm damm...

1 kommentar:

Unknown sa...

Den ende som lyckades hålla mig utanför denna rödvinsmarinad var jag. I gengäld blev jag saltinbakad under natten då jag crashade på Lenins soffa. Återigen låter det som det var både fest och annat lurt på gång. Men nej. Bara en vanlig torsdag in the life of the Palekings.

Munkarna var grymma igår.