söndag, december 10, 2006

Palekings gör Kph








6 kommentarer:

Betty sa...

Åhhh det var fantastiskt! Jag älskar att Thor var vår reseledare och att mina kammusslor var hur goda som helst. Favoriten är nästan svarttaxituren och när Jake och jag virrar omkring. Sjukt fint att vi hann va på 5 ställen, 4 mkt bra, Amigo så där lyckat. 6 om vi räknar Kastrup som ett värdigt stopp. Och eftersom Johan gjorde re-entre så kanske det inte är mer än rätt.

Shit jag är full av energi för att möta en ny vecka.

puss.

Erik sa...

Vilket driv!!! Mat och öl och häng och sväng men PK. En 10-timmars session i nöje, njutning och dekadens. "du ser lite härjad ut" var det första jag fick höra när jag dundrade in 5 minuter innan mitt seminarie vid 10... Jo. Det blir spa ikväll.

klenin sa...

En annan av mina höjdpunkter, som slog mig nyss, är när Linus drar ett resonemang om likheterna mellan "2001 - a space oddesey" och den danska tågtidningen "ud og se". Betty, jag vet att du gav mig det onda ögat på tåget och med tankeöverföring försökte få både mig och Puffen att få tyst på Linus och Marcus. Förlåt. Men de var ju så sjukt roliga och lagom trassliga i huvudet. Kan det ha något att göra med att även dessa pojkar sovit på Kastrup en timme?

Unknown sa...

det roligaste var kanske att johan inte kunde betala med sitt kort eftersom han hade fått mitt på sticks n sushi ... det bästa var att jag köpte jordnötter och glass på hans kort igår hehe

Unknown sa...

Något annat som är roligt är att vi snart har anledning att fira vårt 10.000 besök på bloggen.

Hur då? The sky is the limit.

Charlie sa...

Det var en väldigt gul kväll, verkar det som i alla fall...