tisdag, december 19, 2006

Tonåren - underskattat

Efter förra helgens bravader i CPHG, med svarttaxi och hemskomst kl 06.30 på morgonen så trodde jag att det var slut på tonårsbeteendet.

Men icke, i söndags var det dags igen, på patricia, fjolljollen, i stockholm, lyckas bli utslängd för jag var för full, hade dock mitt ragg med mig, så det blev bortamatch i en sunkig etta i en av stockholms förorter.

Även om Cphg med Pk smäller högre så var detta fantastiskt också. Allting toppades med Bonnie Tyler i min Ipod på Arlanda i väntan på flyget.

Shit - tonåren - de är helt enkelt underskattade

Hinner vi med en fika/ öl innan alla drar?

Kram J

9 kommentarer:

Unknown sa...

jag har tid med öl och vin när som helst. (som ni kunnat läsa i inlägget nedan)

Likaså har jag en glad nyhet. Jag har, efter mycket tålamod och träning, lyckats lära mig vissla.
Det har varit svårt, det har tidvis gjort ont men nu sitter "Here's a season to be jolly" ganska bra. Bara refrängen dock.

Unknown sa...

shit - kan du lära mig ?

torsdag tempo?

Unknown sa...

torsdag, tempo, 1930.

Unknown sa...

alltså 19:30.

Erik sa...

Underbart! JAg älskar tempo och hatar snart julen..

Unknown sa...

Jag hatar julen också - jag har sådan julångest ...

Unknown sa...

Jag älskar den!
Trots ångest!

Boogie sa...

tempo 19.30, prime time

klenin sa...

Jag hinner inte, men det gör inte så mycket för jag känner mig ändå lite oförtjänt sliten sen igår. Ha så kul!