tisdag, mars 14, 2006

Be afraid, be very afraid...


Eftersom vår alternativa Melodifestival inte innehåller bästa video ger jag er en sneak-peak på min favvo på bloggen...

Delvis för att få er att skaka i era boots inför lördagens batalj och min extremt fina smak, men kanske framförallt för att den är fantastisk. Koreografin kommer från en bandmedlems syster, en fd ballroom dancer. Och det bästa av allt: det var mest en rolig idé och skulle från början inte ha blivit en video. Sägs det.

OK, det ni behöver göra för att hitta videon till A Million Ways av OK GO är att klicka er in till Capital Records (.com), sen på videos och så ser ni en länk. Mycket nöje!

8 kommentarer:

klenin sa...

Psst: videon har spridit sig över hela världen och folk har börjat spela in egna videor med samma koreografi. Bandet har bla en version från Vietnamn. Kanske något för Hörvik?

Erik sa...

dom dansar fint

Betty sa...

De dansade jättefint, önskar så att jag kunde dansa så, bättre än vad jag gör och framfört allt rytmiskt och koreograferat.

Men om det är den nivån på låtar du kommer köra på så säger jag: piece of cake. And the winner is...not u.

Mwhooooaaaa.

Boogie sa...

vägrar kolla på töntiga band som OK GO, kan dansa som en gud utan koreografi...

Unknown sa...

Nördigt.
Så där crazy, typ.

klenin sa...

Vad fint att tävlingsandan är på topp! Game on!

Betty sa...

yatzy

Boogie sa...

jag tar med mig yatzy