tisdag, mars 21, 2006

Våren för helvete!

Idag var det varmt o skönt i solen (på bussen). Shit vad folk klagar på vintern men det är fan befogat. Nu har jag fått vädring på allvar. Nu har jag försökt lura fram värmen i en hel vecka genom att ha vårjacka. Det funkar jävligt dåligt.

Appropå helgens semester, värmelängtan och allt annat som är så där gött:

http://s48.yousendit.com/d.aspx?id=33FBIQ3EKJ35W04SKU2NLI0GTK

(alla utom jakob; blunda och sätt er i solen på er inglasade balkong, på en buss, i bastun på aqvakul eller boka en solarietid)

ps. Är malmö en ö? malmÖ...

hepp, hepp...

2 kommentarer:

klenin sa...

Mm, verkligen GRYMT väder!

Jag firade det med att ta en promenad på stan (jobbar hemma idag) vilket resulterade i att jag jag blev skubb-busted av en student som jobbar på Spirit. Å andra sidan bode ju hon skriva uppsats så jag ser det som ett-ett.

Ska leta upp en vårjacka i Köpenhamn i helgen.

Förresten, Tempo på fredag: vi tänkte ju boka bord i bardelen, säg sådär runt 19 eller så. Vilka vill med? Jag kan boka på torsdag om ni signar upp er, Kräk, pojkar med namn som amerikanska städer eller vilka som vill vara med. Marias lillebror Magnus kommer förhoppningsvis med också.

Unknown sa...

Ojojoj Puffen, det är ju en av mina absoluta favvolåtar du har bjudit på. Du kan inte hitta videon också? Det blir ju bara bättre med den.

Och jag längtar till sommaren så mycket att det gör ont i själen. Jag vill ligga och dåsa på träbryggan igen, dricka iskaffe, lösa Sydsvenskans korsord med assistans från Malmös bästa gäng och avlsuta dagen med en grillning på hundrastplatsen.

Aj, nu stack det till så där i hjärtat igen.