lördag, mars 18, 2006

Snart ...

Hej Babes!

Igår började jag tänka på att det snart är dags för mig att åka hem, två veckor exakt faktiskt, men nu kan jag inte släppa tanken att åka hem, det känns skitjobbigt att behöva vara här i två veckor till ... I miss you

Inte ens de vilda kängerurna är roliga längre. Fast igår när jag var ute i bushen och joggade och råkade släppa en brakare, då tittade typ femton kängerur förvåntat upp ur det höga gräset. Jag hade inte sett dem. Lite läskigt för det var en skitstor hanne bara fem meter ifrån mig.

Jag har fixat bostad i Bergen, Hallvard erbjöd sig ett rum på 6 kvadratmeter för 3000 i månaden. Han är lite orolig för att jag ska tycka det ligger ocentralt, det tar tydligen fem minuter att cykla och en kvart att gå. Man undrar ju då exakt hur litet Bergen är egentligen.

OK babes, Jag saknar er och ser fram emot att träffas snart
Puss

3 kommentarer:

klenin sa...

Baby, vi saknar dig sjult mycket också... Det är som om ett finger i den High-five som är Palekings är borta.

Men du, vi har redan bokat in Tempo (med dig som hedersgäst) samma dag som du kommer hem!

Betty sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Betty sa...

Darling Jake, jag saknar dig, men nu är det nedräkning...snart är du hemma! Jippie.