torsdag, mars 30, 2006

Jaaaaaa......!

Snart helg igen!
Underbart.

Mitt schema:
Torsdag (lillördag) träffar jag Johan och Betty på NG för mat och flärd.
Fredag är än så länge bara ett stort frågetecken??? Har vi något på gång? After Work igen kanskè? Visst att vi är ett snyggt gäng bara när vi är oss själva men förra fredagen var inte heller illa.... Brogatan fylldes snabbt av Puffens grabbgäng och jag var glad över att få en plats mitt i solen.
Lördag har jag middagsplaner på kvällen. Lund is apparently the place to be denna dag. Tidigare under dagen inget planerat ännu.
Söndag tänker jag mig samkväm med er. Länge sedan vi besökte konsthallen för fika, kan det vara något?

Allt för mig.

1 kommentar:

Betty sa...

Som sagt mina planer för ikväll känner du ju till. Imorgon bär det av till Lund, en drink på Grand och sen The Knife på mejeriet. Det gäller i alla fall för Elin, Puffen, Mr J också. Kanske stannar vi i Lund eller svänger ut i Malmönatten. Inget vet.

Lördagen har jag inga egentligen planer för. Det finns alternativ, men inget jag tackat ja till. Inte heller nej.

Söndagen som sagt då får vi tillbaka en missad del av vår trupp. Mycket möjligt att konsthallen kan locka. Jag skulle ju vilja besöka bollhavet igen.