onsdag, mars 15, 2006

var är alla?

Jag vet att vi har haft mycket aktivitet både på bloggen och via våra mailsystem men det spelar ju mindre roll när jag inte får träffa er live! Ni är ju så mycket bättre i verkligheten.
Är det för att vi ska tillbringa en hel helg ihop som vi inte har haft något planerat ihop i veckan?
Det ena behöver ju inte utesluta det andra!
Är det tävlingen som gör det, sitter ni hemma med era datorer och filar på ert schlagerbidrag?
Vet fortfarande inte hur jag ska få mitt bidrag överförd från mitt huvud till en cd men det kanske ni andra kan hjälpa mig med.

10 kommentarer:

Erik sa...

ja

klenin sa...

Jag kan hjälpa dig Anna.

Puffen med datorn: Jag har ett problem... en av mina musikfiler kommer troligen vara sparad i ram-format. Har du Real Player på din dator? För vi använder den för att spela skivorna, right?

Boogie sa...

den här tävlingen är mycket svårare än jag först trodde, hur fan ska man kunna bestämma sig när halva repetoarer är fantastiska, vilka låtar ska jag välja, satt 4 timmar igår och gick från 5 klara till bara 4, saknar dig me katten, men du får hålla dig.

Erik sa...

ja, det har jag, men ram-filer är väl bara en hänvisning och sen streamar man låten från en server ute på det där internet

Unknown sa...

Jag har min musik på cd-skivor.

Unknown sa...

Jag är i Australien

Erik sa...

har du spelat låten från cd:n på en dator så antar jag att det funkar.

Unknown sa...

Jakob!
Hej!

Unknown sa...

Jag har ju lovat Kräket en spritfest hemma hos mig eftersom jag skröt om hur mycket vodka jag hade hemma. När passar det in i kalendern? Mig typ alltid men ni andra är ju svårare.

När kommer Jake hem?

klenin sa...

Just det Puffen, klart den streamas (pinigt!). Om jag inte fixar den på annat sätt så tar jag helt enkelt plan B.