torsdag, mars 30, 2006

Ensam till Pask?

Babes!

I min iver over att ha hittat en skitbillig biljett till Bergen sa bokade jag den utan att tanka pa att det var ju pa sjalva paskdagen jag flyger.

Jag raknade da ut att jag kommer att vara i Malmo under paskfestligheterna.

Sa om jag inte skall fira pask med min biologiska familj sa vill jag gora det med min mentala, sjalsliga familj, dvs er PK

Men vad har ni for planer for pask? Kommer nagon att vara hemma? (lenin och katten drar till NY va?)

Puss Jakob

7 kommentarer:

Unknown sa...

Hej lilla vän.
Ja, jag och Lenin goes west den 12 april och är tillbaka den 21 igen.
Betyder det att vi inte får träffa dig?

Boogie sa...

Jag är hemma men har lite biologiskt att ta hand om, men det är mest över den faktiska påsken, dagarna innan har jag lov, då kan vi hänge hela dagarna om det passar.

Betty sa...

jag är här, så vi kan ha påskmiddag hemma hos mig och påskmiddag. Mr J och hans bror vill kanske också va med.

Unknown sa...

Babes
Jag kommer hem den 2 april så jag hoppas verkligen få träffa Katten och Lenin innan ni drar västerut.

Påskmiddag Hos betty låter fint

Puss J

klenin sa...

Baby Jake, klart du kommer träffa oss! I vilket fall ringer jag dig på söndag när jag är hemma från Stockholm.

Erik sa...

Hola amigo!

Jag planerar fara österut och stämma av med våra fränder i K-na. Åker torsdag åter måndag som det ser ut nu.

emma d sa...

Jag behöver förmodligen också någon att hänga med i påsk. Det är sagt att min syster ska komma och hälsa på men jag börjar tvivla på att det blir så eftersom hon är höggravid och sjukt trött hela tiden. Den här eventuella påskmiddagen hos Betty tycker jag låter lockande ...