onsdag, mars 01, 2006

Fiji top fem

Hej mina honungstoppar!

Man blir ju helt rörd när man läser bloggen. Världens bästa PK- my hearts and souls (säger jag samtidigt som jag slår mig själv mot bröstet)

Jag har gjort en Fiji top fem lista till er


På femte plats


coola killar i personalen som vill att jag ska fota dem och sedan skicka fotona utskrivna på så stort papper som möjligt.


På fjärde plats


att lyssna på "erotic expressions from the lusty library" under myggnätet


På tredje plats


att titta på krabborna på stranden då de energiskt springer på sidan ner i vågorna och samtidigt tänka på elisabeths kille


På andra plats


att man kan rapa genom en snorkel


På första plats


att Dr Alban och Kicki Danielssons "papaya coconut" (come along come along come along) är en stor klubbhit på fiji

4 kommentarer:

Betty sa...

Åh du är så söt alltså! Jag fick tårar i ögonen av inlägget. Jag måster verkligen komma ihåg att lyssna på den erotiska podcasten...bra att du fick användning för tipset. Pluspoäng för att du tänker på Jakob nr 2 när du befinner dig på andra sidan jordklotet. Och det är för fint att du typ är hemma om en månad. Hurra!! Och det är ändå du som kommer missa the Knifes spelning på Mejan. 1 av 6 gig i världen. Ha -där fick du för Fidji.

Unknown sa...

Det var så öde på min lilla resort på fiji, ingen internet, ingen mmobiltäckning, men de hade telefon. För att komma någonstans var man tvunegn att gå till byn över en smal stig på Berget.

Katamaranen kom en gång om dagen och det var enda kontakten med huvudön. Jag undrar vad som hade hänt om man hade behövt ett sjukhus...

Unknown sa...

Skönt, du finns fortfarande.
Blev orolig påp riktigt i förrgår när jag dessutom funderade på hur fruktansvärt opassande våra inlägg om din död skulle vara om du verkligen hade vissat dig vara död.

klenin sa...

Själv höll jag huvudet kallt - det känns lite jobbigt såhär bland alla fina kommentarer och desperata undringar. Men shit vad fint att du snart är hemma igen! HURRA!

Jag skyller på snövirvlet utanför mitt fönster. Jag menar... what the fuck?! Kanske försökte jag bara förtränga din fantstiska Fidjiresa.

Men man undrar ju... vems är den där gröna drinken på fotot längst ner?