måndag, mars 06, 2006

I väntan på torsdag

Oki vi är i alla fall några stycken som kommer uppskatta detta...

Nu på torsdag är det månadslånga uppehållet av OC över. Den 9 mars visas e16s03.
Jag skulle själv säga att serien börjar gå på tomgång och många av karaktärerna har verkligen börjat trampa vatten som det heter. Men va fan det är ju ändå OC vi snackar om så än vill jag inte kasta in handduken.

Men i väntan på torsdag kan man roa sig med att kolla in detta

Ett ganska underhållande litet OC-skämt.

Over and out

3 kommentarer:

Unknown sa...

Då tolkar jag det som att torsdag är en dålig dag att föreslå soppa och vin på Tempo?

Onsdag kanske? Kl 18? Märker ni att frågan är riktad till SAMTLIGA, ingen ska behöva känna sig förbigången?

klenin sa...

Jag ska träffa Wanda på Tempo kl 18.30 på torsdag, så kom med då alla som vill!

På onsdag kväll är det öppet hus på K3 som jag bör vara med på lite grann, och sen tränar jag kl 19.

Boogie sa...

katten oc sänds i us på torsdag kväll så betty kan inte se det förrens fredag ändå så tempo på torsdag är helt klart genomförbart, jag äter gärna middag med dig och som det ser ut wanda o lenin på torsdag runt 18.30.