onsdag, mars 01, 2006

Då var det dags igen.

Helgen är snart här!
Med den följer planer, önskemål och funderingar.
Har själv i panik bokat in tvättstugan 19-22 på fredag för att veta att jag har några fredagsplaner klara, men detta kan givetvis ruckas på.

Lördagen går i kalasets tecken. Maria har fyllt 27 (stora tösen nu!) och ska bjuda på lite gott, efter det blir det kanske avfärd mot stadens glitter och glamour, kanske går jag bara snett över gatan och hem till mig själv. Vad har ni andra för idéer runt denna kväll?
Fler än jag som måste tänka ekonomiskt just nu?

Och Puffen, det kommer dröja ett litet tag innan du får mig som simpartner på Kockums. Krängde på mig min sportinspirerade bikini igår. Jag har ett V på ryggen. Och nej, jag menar inte att jag har en V-formad uppbyggd rygg, jag menar att jag har ett uppochnervänt valk-V över ryggslutet. Jag visar mig inte offentligt förrän jag arbetat bort detta, alltså får du simma själv den närmsta månaden.

Några livstecken från Jakob?

Hej så länge

10 kommentarer:

klenin sa...

På lördag ska jag på inflyttningsgalej hos Maria L som jag jobbar med. Det börjar kl 19 och jag har ingen aning om hur länge det håller på eller hur ev gå-vidare-planer ser ut...

På fredag vill jag hänga på Tempo! Någon annan som vill det?

emma d sa...

Tack för påminnelse om att det snart är helg igen! Jag har inte kommit så långt och spikat några planer men en sak är då säker, jag måste hålla i pengarna.

Jag kanske, kanske åker upp till sthlm och hänger med familjen men det blir troligtvis inte så med tanke på just finanser. Har precis pröjsat månadens räkningar och aj vad ont det gjorde … Hursomhelst, vad som händer i helgen vet jag inte riktigt och jag håller nog planerna lite öppna. Just nu är känslan att det blir mkt film och fika om jag stannar i Skåne men vem vet, framåt fredag kanske det känns mer lockande med barhäng än film.

Boogie sa...

på fredag ska jag till st gertrud med kollegorna.

lördag o söndag blir det styrelsemöte i lund så count me off for this weekend.

Erik sa...

+ After Work-klättring på fredag
+ Kanske fest hos Dallas senare. Eller en stilla öl?
+ Fix o trix, lite jidder med flashiga polare
+ Kanske IKEA på lör? någon annan?
+ Festival i cph utlyst av Lisen. http://www.blomstblomst.dk/
Mkt osäkert dock, beror lite på tider + dyrt vilket är -

Erik sa...

Men vänta lite nu. Är simningen inplanerad som nån showoffandandamusement-session?! (no offence Jakob...)

Tänk om eller köp en kroppstrumpa är det enda jag kan säga..

Unknown sa...

Jag börjar lite lätt luta åt tvättningen ändå. Har börjat para ihop udda strumpor för att de andra är slut. Men Lenin säger Tempo, Puffen säger vet inte ännu och ni andra är inte med alls. jag avvaktar helt enkelt.

Åker gärna till IKEA - men för vilka pengar? kanske bara kan följa med och titta?

För övrigt blir det Utflykt till palekingland 17-19 mars. Huset bokat, bilen bokad, jag står för vinbärspajen och rödvinet. Mer info kommer.

klenin sa...

Tempo fick ju ett ganska svalt mottagande så jag ligger lågt med det också sålänge. IKEA på lördag låter finfint, krediten där är ju inte helt sprängd ännu...

Betty sa...

Hej!

Jag kan tänka mig en träff på Tempo. Kan inte säga något bestämt för jag ska träffa Lisen för första gången på hundra år. Det beror lite på vad vi gör, hur länge och om vi kommer till Tempo. Men som sagt om ni andra är där eller vill att jag ringer om jag går dit så tycker jag att det låter som en prima idé.

Vi kan väl höras? Lördag kväll vill jag göra ngt lungt. Film...ett glas på tempo...ngt lika easy som på fredagen så blir jag glad. Någon som vill va med?

puss och kram

Unknown sa...

Jag ger upp och drar till Blekinge, åter på lördag. Då kommer jag höra av mig till diverse personer för att se vad som gäller för kvällen. Men ett glas någonstans låter bra.

Erik sa...

Ger upp vad? Fredagen? Den har ju knappt börjat!