torsdag, november 02, 2006

4:e säsongspremiären 9/8 c


Hurra!

7 kommentarer:

klenin sa...

Skvallra inte om handlingen! Jag har fortfarande ett gäng avsnitt kvar av säsong 3. Kan dock berätta att Emma sett nån preview variant av säsong 4 avsnitt 1 och hon verkade ganska peppad...

Betty sa...

Jag kunde så klart inte hålla mig utan har också gjort det. Vad kan jag säga; jag älskar OC. Kate Bushs Running up the hills om och om igen. Väntan till nästa torsdag är fööööör lååååång.

Betty sa...

jag vet att det inte ska va ngt s på hill...

emma d sa...

också har David & Citizen lyckats få med två låtar i serien. O.C är verkligen din serie Betty. Själv tycker jag att den är ganska tråkig.

Unknown sa...

whats the fucking deal?
jag fattar inte...

klenin sa...

snygga kläder
ironiska kommentarer
fantastiskt soundtrack
och ungdom

klenin sa...

OK, nu är jag i fas igen efter att ha klämt 7 OC-avsnitt från säsong 3 på nolltid. Eller 7 x 43 minuter snarare.