torsdag, november 02, 2006

TEMPO kl. 20:00

Kommer ni ihåg att jag berättade om att den första att sms:a mig på min födelsedag ibörjan av september var en tjej som jag träffade på språkresa i 8:an och inte snackat med sen 2:an på gymnasiet. Hon sms:ade för ett tag sen igen och frågade om inte vi skulle träffas om jag bodde i Malmö eftersom hon flyttat hit. Sen ville hon bli min kompis på Gaim (MSN typ). Jag svarade på sms:et och sa att vi kunde höras om någon vecka och att jag va busy. Sen efter ett tag fick jag dåligt samvete och godkände henne på chattprogrammet. I tisdags bestämde vi att vi ska ses idag. Och på Tempo kl. 20:00.

Alltså jag tror inte hon är något psyko eller så. Men jag blir ju sjukt stressad när vänskap känns påtvingad. Alltid. Samtidigt som att det hade varit lite typsikt mig att också söka upp någon efter 100 år och säga hej. Folk jag för tillfället funderar på att söka upp från gymnasiet är; Arash F, Hanna S, Anna H, Erik S, Mehdi. Arash har jag googlat och hittat det företag där han jobbar. Ifrån högstadiet skulle jag vilja ringa Linda H (men vi har setts efter gymnaiset).

Hur som helst känns det skönt att ni mina bodyguards nedan ska ses samtidigt.

1 kommentar:

Unknown sa...

vi kommer att hålla ett öga på er