söndag, november 05, 2006

kolonistazkontot

Alltså kolonistazkontot är a fucking big mess

Men det verkar som om folk slutat sätta in från och med juni (förrutom johan och jag)
Jag måste räkna ut hur mycket pengar johan och jag skall ha tillbaka.

Så anna, betty och helena, kommer ni ihåg ungefär när ni slutade sätta in?

På kontot ser det ut som att slutet på maj, början av juni tog det stopp, men det vimlar av konstiga kontonummer et cetera - så om ni kommer ihåg skulle det vara bra.

Om det är så verkar det som om vi har 1400/ 1500, efter att johan och jag fått tillbaka pengar, att göra något kul för

Vad?

6 kommentarer:

klenin sa...

Jag tycker att vi åker till Köpenhamn och äter middag för kosingen. Minns inte när jag slutade sätta in pengar, men jag kan maila dig mitt kontonummer om du vill?

Unknown sa...

Jag kan kolla min internetbank när den senaste överföringen är gjord.

Unknown sa...

I övrigt lade Lenin ut 330 kr i helgen, jag 700, Boogie vet jag inte. Så fort jag vet det räknar jag på det hela.

/A

Unknown sa...

det hade varit skitbra om ni kunde kolla när sista överföringarna gjordes , alternativt, maila mig era kontonummer

Köpenhora låter bra tycker jag - när?

Betty sa...

Jag säger som ovanstående kommentatörer.

Plus; Anna, Johan sa igår i bilen att han hade smetat 300 pix för alkoholen.

Tidig december tycker jag låter bra som tid för resa. Plus att alla som vill får och ska följa med! Fast då betala hur egen byxa så klart.

klenin sa...

2006-05-26 verkar min sista överföring ha gjorts. Mitt kontonummer börjar på 329 om du vill spåra det den vägen.