fredag, november 17, 2006

well well

Jaja - vad händer när man kommer hem till emannuel efter en tur upp i tour montparnasse, nej jag kommer på honom med en kille. Stackarna var helt skräckslagna, men jag behöver i alla fall inte oroa mig för att emannuel är intresserad i mig längre

Ni skulle sett dem, jag fick inte upp dörren när jag kom hem, och jäklar vilket liv det blev inne i lägenheten... och alla bortförklaringar ... eh jag låser alltid dörren lite extra när jag är hemma själv eh, eller när jag får besök eh, han är en kompis, eh, han har hjälpt mig med en översättning eh - jag följer honom hem, och på två sekunder så försvann de ut ur lägenheten högröda i nyllet

well well well
Jag förklarade för stackars emannuel att jag fattade precis vad som hade hänt och att det var helt ok för mig

Men sedan kan jag ju tycka att det är lite synd att jag inte är trånad efter längre... jaja det här jävla egot liksom

7 kommentarer:

klenin sa...

Jag tror inte att E hade blivit fullt så stressad om han inte hade lite av ett gott öga till dig fortfarande... Ingen knäck för egot!

Unknown sa...

Jag hittade en trevlig fransman i Maraiskvarteren igår, han hade varit student i Växjö. Så jag fick min hämd till slut hehehe
egot är återupprättat

Unknown sa...

Var de....nakna?

Unknown sa...

nej de drog på sig kläderna innan de öppnade

Unknown sa...

tyvärr tyvärr
men de var röda

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Betty sa...

Ja, egot är för jävla upptaget med sig själv ibland.

Men uppenbarligen är det alltid någon annan som trånar efter dig i en annan del av stan.

Och i Malmö saknar jag dig.