tisdag, november 21, 2006

tadddddaaaatttraaaaadaaaa


Idag firar vi 1 år som blogg. Grattis, grattis, grattis! Jag tänkte att vi kanske kan fira det med att den som vill delar med sig avsitt favoritinlägg. Själv måste jag fundera lite, det finns så mycket glädje, fadäser, skämt och allvar att ta ifrån så det kräver att jag letar i arkivet.
I ♥ bloggen!

Återigen GRATTIS till oss alla!

Lördagen den 9e december firas bloggens födelsedag storstilat i CPHG. Vi som är ex-koloniägare kommer att sätta sprätt på en gemensam pott cash också, för att salutera att vi är fria från ogräs, sorkar och annan skit. Häng med! Det blir succée.

6 kommentarer:

klenin sa...

"Jag håller alltid tummarna för kärleken"

Unknown sa...

fast jag är lite besviken på tummarna

vem håll tummarna när jag dejtade den sexige tysken i bergen?
vem höll tummarna när jag strulade med pontus?
och om ni höll så fungerade det inte

och om inte palekings tummar fungerar, nä, då fungerar ingens tummar.

Och om inte någosn tummar fungerar, vart är då världen på väg?

Unknown sa...

"palekings in pictures" från November 2005 (by puffpuff). Ingen text men fina bilder från vår och sommar.

Unknown sa...

grattis, fina blogg!

Betty sa...

Jag tror 2 favoriter är Jakobs inlägg "Nu börjar killarna trilla in" ifrån 22 januari 2006 och sen också Puffens "2005 - sämst men ändå bäst".

Jakobs för inlägget är så roligt skrivet och att jag sakande honom så mkt när han va bort. Puffens för att det liksom sammanfattar livet så himla bra, fint. Det är vi liksom! Det är livet.

klenin sa...

Mmm, det där var verkligen två godingar också.