torsdag, november 09, 2006

len hud = dåligt självförtroende

Nu har man blivit helt sjukt fuktighetsterroriserad i en timme.

Jag gick med tron på att jag hade en bra hud, kom tillbaka med knäckt självförtroende, och en lista på produkter jag bara måste köpa ... hehehe

Min hudtyp är väldigt tunn, så kärl kan tydligen lätt spricka och om de sprider sig så kommer jag att se ut som en alkoholist ...(hemska tanke). Så jag bara måste grunda med en ansiktsvatten innan min dagkräm. By the way en dagkräm som då måste ha solskyddsfaktor eftersom jag jobbar så mycket framför datorn.

I vilket fall som helst var det sjukt skönt, speciellt massagen. Att ha någon som klämde porerna kändes kanske sådär.

En skittrevlig tös var det också som tog hand om mig.

Kram

2 kommentarer:

Unknown sa...

ansiktsbehandlings-hypnosen! den har jag också upplevt. de bryter ner en totalt och man är helt groggy av alla ångor och smärtan från pormaskklämningen. sen kan de få en att köpa vad som helst! min första ansiktsbehandling ledde till ett allvarligt beroende av en viss, mycket dyr, fuktkräm. beware.

Betty sa...

Jag skulle verkligen behöva gå dit och få höra att jag måste ta hand om mig själv. Finnen vid munnen har fortfarande inte gått bort helt. Men härrom dagen klämde jag den.