måndag, december 19, 2005

250 kr

Hej

På nyårsafton blir vi elin, katten, lenin, betty, krabban, springwater, jag - the shake, wandy och kanske emma

Vi kan säga att vi börjar kl 20.00

Det börjar med en liten fördrink och tilltugg (fixar du flädern Betty?)
Sedan tre rätters meny med där cirka tre glas vin ingår (en till förrätten och två till huvudrätten) kaffe och portvin för den som vill (fick Portvin farmor i julklapp så det bjuder jag på)

Jag skulle vilja att ni satte in 250 kr på mitt konto (jag vet inte om jag vågar skriva ut det här - är det safe?)
Blir det pengar över satsar jag på ännu finare viner - eller så kan vi spela poker om potten

kram
Jake the Shake

6 kommentarer:

klenin sa...

Briljant!

du får kosing av mig på fredag - när lönen trillar in på kontot.

Unknown sa...

Läs Lenins svar, där har du även mitt.

Unknown sa...

har ni mitt konto eller man kan ju sätta in det på kolonilottskontot oxå

Betty sa...

Utmärkt!

Helt perfekt. Jag betalar imorgon. Fläderssaften står och drar i mitt kök...

De som inte har ditt konto kan ju maila dig om saken.

klenin sa...

Kolonistaskontot it is!

emma d sa...

Jag är med på nyår! Ska bli kul! Jakob, sms:a ditt kontonr så sätter jag in pengar.