måndag, december 19, 2005

Äntligen jullov!

Äntligen kan jag packa ihop och summera arbetsåret 2005! Nu tar jag jullov!
Sätter mig snart på nattåget upp till Ö-sund, har en resa på 14 h framför mig…
Som tur är överträffar hemlängtan min ångest över resan.

Ser fram emot att hänga med gamla kompisar, käka mammas mat, gå på släktkalas, åka skidor och spela sällskapsspel med familjen (som förvisso kommer att sluta med att jag och syrran blir riktiga ovänner eftersom hon alltid försöker fuska till sig vinsten, samma sak varje år.)

Hänger i Ö-sund till på fredag, därefter åker jag till fjällen www.bydalsfjallen.se. Åter i Malmö den 30:e. Vi ses förmodligen på nyår. Jakob, jag återkommer med besked hur jag gör.

Ha en fin jul!
(Anna, tack för ett bra kalas i lördags!)

1 kommentar:

Betty sa...

Åhå! Emsen. Ha det så fint i norr. Så ska jag göra mitt bästa i norra Uppland. Ligger Uppsala där? I norr alltså.

Jahaj hur som helst. Bryt inga ben och så hoppas jag att vi ses på nyår!