torsdag, december 15, 2005

lördag

Nu vill jag veta vem som egentligen kommer på lördag. Anledningen till detta är att jag ska planera och inhandla maten nu.
Puffen, Jakob, Johan, Kräket, Betty och Helena ser jag som givna. Men Elin, Emma, Wanda och Krabban? Är det någon som vet?

Just nu vet jag säkert att vi blir 13 st men vi kan bli 20 om alla osäkra hänger med. Vilket orsakar viss skillnad i mängden mat jag ska handla in idag.

Ge mig gärna hintar snarast möjligt så jag kan räkna in/bort folk.
Jag hade givetvis ringt Emma och Wanda själv och kollat om jag hade haft telefonnummer, nu lägger jag det ansvaret på er andra istället.

Förresten, vad vill ni ha för blanddrycker till spriten? Finns whiskey, gin, vodka och rom. Berätta om ni har ett säkert kort som bör finnas med bland juicer och läsker och frukter.
Och ja, flädersaften är nu framplockad för att tinas upp.

/A

6 kommentarer:

emma d sa...

Tack för inbjudan, kul med party! Jag kommer gärna. Vad gäller blanddrycker så slinker det mesta ner... Ses!

Boogie sa...

gärna en ginger ale så man kan göra en horses neck med en twist av lemon.

annars e jag glad i all typ av dricka, funderar på att göra en nyårsjohan hos dig istället för att på nyår så jag kan vara med i år...

johan

Unknown sa...

babe - räkna inte med att jag kommer förrän kl 21.00 och jag kommer nog att inte vara vrålhungrig efter pappas julfest ...

puss

Unknown sa...

Det ska bli kul att hänga med gänget - det var ett tag sedan - jag som inte kom in på luciakonserten heller ...
Idag ligger jag hemma och är lite förkyld, dricker te och tar echinagard och transkriberar

Tyck synd om mig

Betty sa...

Krabban kommer inte eftersom att han sticker hem till päronen redan imorgon...varför man nu vill va hemma oss de i 2 (!) veckor...

Jag dricker vad som helst! Eftersom att jag inte har någon mobil ä det lite dvårt för mig att hålla mig nå bar...

Erik sa...

Ser fram emot helgen som fan!

Jag är med på allt!