söndag, december 11, 2005

Lika som bär...


Hittade ansiktetstestet Idas blogg...(en bibliotekarie jag inte vet vem det är, men som tydligen gick i klassen över mig i våras). Testet går ut på att kolla vilken kändis man är mest lik...

Jag testade först med ett foto från Samos. Ingen träff...sen testade jag ett från förra året när jag skulle gå på maskerad utklädd till pepparkaka...och yes! Bingo!

64 % likhet med: BYONCÉ KNOWLES.

Jag tänkte detta kan inte stämma...så jag valde ett nytt kort från en kväll i CPHG...

och jag fick träff igen...denna gång var jag 61 % lik: TINA TURNER!

Så jag tänkte sen...jag måste testa en gång till...det skulle jag inte gjort...58% av mig liknar: Shakira!

Tilläggas kan att jag var blond, råttfärgad respektive rödhårig på korten...



3 kommentarer:

klenin sa...

Hahaha!

Själv är jag 61% Jane Fonda (what?), 56% Lucy Liu och 51% Renee Zellweger. Mycket underhållande. Har bara testat på ett Belgradfoto - verkar som om jag mest har jobbfoton på...jobbet.

Betty sa...

Krabban blev 64 %....håll i er....Anna Lindh...han valde då att ange kön och belv därför 54 % lik Michael Moore...

Vi enades om att A.L kändes bäst. Moore är ju tjock...

Boogie sa...

jag blev någon vid namn 71 % Orson Scott Card, undrade mest vem han är så jag tog näst bästa och fick då till framförallt Erik A förtjusning 69 % likhet med Nikola Tesla.

för er som undrar så är Orson inte grisen i seriealbumen utan en bästsäljande amerikansk författare som publicerat alster i flera olika genrer.