onsdag, december 14, 2005

Blind date + tempo

Hej alla, ska på blind date imorgon, har sett henne på kort, en vän till en kollega, hon verkar trevlig och ser mycket bra ut på kort, om ni vill veta mer tänkte jag dra till tempo imorgon efter daten som startar redan vid 17 och slutar vid 18.50, alltså en kort men intensiv date, hon ska vidare med kollegor senare, hon bor förövrigt i samma förening som jag, för den som är intresserad ses vi dvs ni och jag på tempo kl 19.15

kramar och ja jag är sjukt nervös, va fan har jag gett mig in i, ge mig pointers...

4 kommentarer:

Unknown sa...

honni - jag har blivit förkyld - det blev inte bättre att jag gick och simmade skiten ut vuxensimskolan igår heller .. men vem vet jag kanske dyker upp ... ska eventuellt själv på date ...

Betty sa...

jag tror jag hoppar tempo..har lite att stå i och Krabban drar imorgon och så ska jag fixa klart en grupp uppgift...

Betty sa...

Jag tror det kommer att gå bra. Lyssna mkt, och fråga, prata om dig själv men inte med jättehög röst...det här kommer du ro i hamn...

och du kanske inte på denna korta tid ska dra allt på en gång...

sitta i riskdagen, ge ut en diktsamling, en barnbok, amnestys president, miljöpartiet, körkortet, barn om x antal år, giftemål...

Haha, det kommer gå smidigt.

Boogie sa...

daten gick finemang, vi hade kul trots nervositeten, mycket trevligt, mer info senare...