torsdag, december 29, 2005

Nyår weiiiii

OK darlings!

Vi blir 11 till nyår, eva och fredrik kommer också.

Tack alla som erbjuder mig hjälp. Helena ska tydligen komma och mer än två i mitt kök blir bara jobbigt, däremot får ni jättegärna hjälpa till att diska under kvällen och städa undan under tiden.

Det kommer att bli lite roddigt bara så ni vet - vi kommer att behöva diska mellan målen (tallrikar...)

Ett tips är att inte komma jättehungrig för det kommer att ta tid mellan rätterna, tid att koka kaffe et cetera, ni vet.
Till er som vill dricka något efter maten får ta med detta själv. Kom dock ihåg att köket och Kylen kommer att vara trångt så ta med er enkel alkohol - och kom ihåg middagen kommer att ta tid så ta inte med för mycket. Is kommer det nog också att bli ont om.

Vissa saker behöver jag få hit
2 stolar saknas
1 stor duk
istråg (eller vad heter det - så att vi kan göra is)

Kan någon hjälpa mig med detta?

Kram Jakob

5 kommentarer:

Betty sa...

jag tar med istråg och flädersaft.

Gin till fördrinken fixar jag i CPHG imorgon.

Fan va fint det ska bli.

Tror det löser sig med fest också...mina källpr säger det.

emma d sa...

Jag fixar stolar! Hör av dig om det är ngt mer du behöver hjälp med typ matshopping el. dyligt!

Jag sätter mig snart på nattåget till Malmö och kommer inte ha tillgång till internet förrän på måndag så du får ringa mig på mobben om du vill att jag fixar ngt mer än stolar.

Betty sa...

En viktig fråga: När börjar kalaset?

Vilket klockslag ska man alltså infinna sig?

Betty sa...

Fan va fint att Emma kommer! Det va mer än vad jag visste.

Hur som helst! Vi är hembjudna till Charlie efter middagen. För de som inte vet bor han inom ett stenkast från Jakob.

Därefter går vi i samlad trupp till en form av STORFEST. Och då menar jag storfest. Kan bli hur kul som helst.

Charlie ser fram emot att se oss och ta med oss på baluns.

Unknown sa...

kalaset börjar kl 20.00
:)