lördag, december 24, 2005

Parallellbloggen

Halloj!

Hoppas julen har fortlöpt fint och att alla är mätta och belåtna. Jag tänkte önska alla god jul så klart...

men även säga att jag nu har lagt till en länk till parallellbloggen Margareta Rhubarb. Det var efter att ha läst den som jag tyckte att även vi skulle starta det som idag är Palekings eller Kolonistaz.

Därför vill jag även rikta en God Jul-hälsning till dom!

Jag har förövrigt bett Charlie sondera terrängen angående nyårsfester. Förhoppningsvis kanske det kan bli ett möte; bloggar emellan.

På återseende.

2 kommentarer:

Erik sa...

morsning!

Ja, fortsatt god jul! Jag är precis hemkommen från kusinerna och ska snart in till stan för en liten session med kompisar från förr. Dags för en liten tempohöjning med andra ord. I morgon räknar jag med att återgå till horisontalläge.

love

Unknown sa...

Jag döööööööööööör så tråkigt det är att vara tillbaka på jobbet. Såg så mycket fram emot 4 lediga dagar men så var jag så dum att jag söp bort två. Måtte djävulen ta alla efterfestöl!

Hejdå Puffen. Ha det så trevligt på resan. Vi andra kommer sakna dig och din skinnjacka på nyår.