onsdag, december 28, 2005

Ring klocka ring

Har lovat Johan att starta debatt om vilken klädkod som gäller på lördag. Han vill inte vara för fin (läs frack, smoking) om vi ska vidare på jeansfest efteråt. Samtidigt är det ju nyår och lite guldkant vill han ha. Själv har jag köpt en outfit enbart för detta tillfälle och den ska användas oavsett vad, det är en japanskmönstrad omlottklänning som ska matchas med svarta strumpbyxor oxh svart stövlar. Ni andra kan ju komma med era åsikter.

Hade varit trevligt att veta om det faktiskt finns någon fest som vi kan crasha? Finns det?

Så har jag även 10 stycken limefrukter som kan komma till användning. Jake - vill du att jag tar med dem? Till drinkar, dekoration, smaksättning osv.

Ses, om inte förr, på lördag.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ta med lime om du vill katten - men tio är kanske mycket - jag det är ju om någon vill göra caprinhas.

Klädkod - Heroin Chic

Betty - fest med parallellbloggen tycker jag verkar GREAT - Can you fix?

Boogie sa...

heroin chic, kan det innebära jeans, skjorta, och kavaj, det är nämligen det jag satsar på.

Boogie sa...

en sak till, vad blev beslutet om dricka efter middagen, ska man ta med lite öl o skumpa eller finns det skumpa,

Betty sa...

Jag ska kolla med Charlie. Kom precis till Malmö.

Jag tycker alla tar på sig det de känner för. Jag ska ha klänningen eller Kjol. Får se vad jag bestämmer mig för.

Johan: Jag tycker din klädsel verkar utmärkt.