tisdag, december 20, 2005

Aussie callin´

Satt och tänkte på vad sorgset det ska bli när Jake lämnar landet och försvinner down under.

Hur ska detta gå? Men så kom jag på att jag äntligen kommer få användning för mitt Skype. Yes här ska det pratas gratis hur mycket som helst mellan Australien och Malmö.

Så Jakob! Surfa in här. Alla andra också för den delen som inte vill tappa kontakten med Malmös finaste.

Gör det nu. Bums! Så att jag inte behöver oroa mig för att det glöms bort. Det enda som behövs är en mick och hörlurar.

Då kör vi!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Men jag kommer hem som ett levandes aprilskämt den 1 april - så det är inte så länge - ni kommer knappt märka att jag är borta - jag finns ju i cyberrymden :)

Unknown sa...

nu har jag fixat det se om det funkar

Unknown sa...

sjukt roligt - alla måste skafaf det - jag pratade med puffen live och betty semilive - bättre än msn -billigare än telefon - sjukt bra