tisdag, december 20, 2005

Arty Party, anyone?

I samband med min klippning idag tipsade Mis mig om nåt som heter Tajp. Det är uppenbarligen några killar som ordnar "förfester på stan". Ganska utstuderat, ganska vi-är-coola-killar, mycket ful hemsida, men det ska nog inte få stoppa mig. Nästa jippo går av stapeln på Skebbsbron den 5 januari. Där får man, förutom gratis inträde, billiga drinkar och biljetter till Nöjesguidens fest på Slagthuset. Och jag vet att flera av oss varit där innan, och att vi alla tyckte att det var ganska töntigt, men det kanske är dags att ge det ett gratisförsök till?

Det man behöver göra för att hänga på Skeppsbrion är att maila någon av killarna bakom Tajp vioa www.tajp.se. Då ska man enligt ryktet få ett mail som funkar som entrébiljett. Glöm inte att skriva att ni blivit tipsade via Larsson&Lange. Senast den 2 januari ska man ha hört av sig - om man vill hägna med coola frisörer, fåfänga Solomänniskor och övriga wannabees. ..

Jag tror att det är dags för oss att (re)presentera Palekings för den självutnämnda "Malmöeliten". Jag har redan signat upp mig och Anna. Så kan man ju alltid se om man behagar dyka upp eller ej när det väl kommer till kritan.

4 kommentarer:

Boogie sa...

I´m there...

Betty sa...

jag också

Erik sa...

Jag står i baren och dricker white russian, ragga på mig!

Unknown sa...

dessa bajsnödiga pseudokändisfester ... sjunk nu inte för lågt när jag är borta OK?